Sana biraz insanlık verelim ne dersin?

Posted: 16/04/2013 in Siyaset
Etiketler:, , , , ,

Gecen günlerde bir kanser hastası genç’i kameralar karşısında rezil eden Erdoğan Bayraktar  birde yanlış anladı bizi diyerek kendini savunuyor. Utanmaz!

Kameralar karşısında genç destek istiyor,ilaçlarımı getirmekte sorun yaşıyorum.

Bizim bakanımız ne derse beğenelim,al parayı diye cebine koyuyor sanki karşısında dilenci var , birde diyor düşürmesin parayı çok parası var herkes sen değil bakanım!

Olay kameralar karşısında olmasaydı emin olun o bakan o kanser hastasına yardım etmezdi.

Ben dilenci değilim bu sözleri duymak ne kadar üzücü öyle değil mi?,onun gibi binlerce kanserle savaşan vatandaşımız var ve herkes aynı hakareti duydu!

Sizler devletin başında olabilirsiniz tamam..

Para sahibi olabilirsiniz tamam..

Ama insanlığa sahip olamamışsnız..

Eğer ki devletin başında isen o ilaçlar konusunda onun cebine kameralar karşısında para koyup rezil etmeyeceksin. bunu yapmaya kimsenin hakkı yoktur!

Sen şu anda devletin bakanısın ve görevin halkın sorunlarını dinlemen ve yerine getirmendir.

Halk devlet için değil,devlet halk için çalışmalıdır!

Ben Bakan Bayraktar’dan yardım istemiyorum. Yanınıza biri yardım için geldiğinde eliniz cebinize değil, vicdanınıza gitsin

Bu söz unutulmamalı herkese ders olmalıdır tabi , bunu ders alacak kişide çok önemlidir.

Öncelikle insan olmalıdır!

Sana biraz insanlık dersi verelim ne dersin,ama çok fazla gelir sana düşürme sakın kalbinden.tarama

 

Bir Cevap Yazın

